Ända gången jag backar är när jag tar sats..

tjubrä va händer jao? hahah driver men aa.. idag va de ju skola, hade dans osv.. sen efter skolan så drog ja o siri t gullmars, o där träffade vi becka asso de va inte menat men aa sen träffa vi jakob ;d och vi såg världens sjukaste kille som hade en dräckt på sig.. vi ba wtf? sen så drog vi t globen o shoppade.. skulle köpa tights från början men ja pallade inte hahaha... ni får bild på vad vi köpt.. aja whatever.. imorron ska ja slagga hos min syrra.. o idag slaggar siri här.. mådde dåligt först :s men sen mådde ja lite bättre såå..

aa bilder från veckan osv.. :







becka o ja idag.. ;)


allt vi köpte :$
varsin tröja från stadium.
amanda köpte : trosor läppglans,ring
siri köpte: örhhängen,trosor, bh sudd, nagellack, läppglans ringar

siri o usko ida.. ;)

puss!

Kommentarer
Postat av: Becka

haha ´roliga miner vi har :D <333

2011-09-07 @ 17:32:00
Postat av: Siri

OMF MIN MIN DÅ!

2011-09-11 @ 04:09:22
URL: http://zirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0