Grönalund med Ronjiiis !

helluuu, idag vaknade jag kring halv 9 typ... (?) Sen fixade jag mig och åt, sedan begav ja mig ut för att träffa Ronja vid ängen, och sen gick vi hem till mig och chillade, kring halv 12 åkte vi till grönan träffade syrran en stund osv.. När vi kom dit åkte vi typ popexpressen, katapulten och allt de dära... Sen tvingade ja ronja att åka fritfall.. :D hon älskade den hahahhhhh, sen åkte vi extrem, vart beroende, va rädd för den förut, men nu är den bara roooolig ! Sen åkte vi insane, assååååå usch ! har ju åkt den förut... Men den här gången va äcklig, vi åkte ojämt, så ja och ronja snurrade upp och ner hela åkturen, uschhhhhhh, så jävla äcklig , höll på o dööö ! Sen tvingade ja henne att åka tilt, haha.. Fast hon gillade vanliga mer ;o Sen träffade vi becka & Ibbi Vi åkte jetline med dom och sen åkte vi hem, de va fett kuuuul!
Imorgon ska jag och mamma åka till jysk, vi ska köpa en ny säng till mig (y) sen ska ja träffa en personischh :d
aja ska träffa indra snart, har saknat henne puss !




halvgammal bild... :p såhääääär snygg xd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0