Langos & Godis :'D

Tjenare bloggen! Sitter här med Farmors dator, håller på att göra langos ;'D Älskart. Idag har jag och alva typ cyklat, och senare ska vi cykla till månsan.. :D Ska förmodligen hoppa från typ högsta... :'/ Höh, ja e sämst på sånt, fast de bara är typ  5 m..! Ska typ hem på tisdag för på onsdag ska vi få besök, hoppas att Alva, elias, o alla kommer med till sthlm för att gå på grönan! :DDDD haha jag o alva vi köpte as mke godis, till axel o tim med.. Men dom ville inte ha, för dom skulle "köpa" eget. ;s Tss, haha ni får lite bilder från tallin oså.. Har inga andra, aja puss ;p <3
HAHAHAH, ser ut som jag schelar (?)
tog nyss, mahahah det kallas osminkad..

Kommentarer
Postat av: Ella Schelin - bellida.blogg.se

det är en tröja som jag köpte på newyorker för ganska länge sen, men jag tröttnade på lite på den så jag klippte av det till en magtröja :) puss <3

2011-07-09 @ 16:17:11
URL: http://bellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0