Maaaaandariiiiiiiiiiiiiiin (a'

tjobräh, haha nej men sitter här och snackar mer julia L i telefon, haha vi har snackat i typ 2 timmar för mamma kommer aldrig hem med pizzan? -.- Och jag är så jävla hungrig har inte ätit något annat än frukost idag! Dessutom har jag inte ätit pizza på 100 år så de blir ju väldigt goooott (y) Som ni ser har jag bara en tillfällig header, för höhöhöhöh jag är sämst på att göra. Bilden är från i juni typ? ;s Iallafall så tänkte jag berätta lite kort om dagen, Först kom my hit och vi åkte in t stan, gjorde något super-duper hemligt (a) Ni får veta sen, är fett stolt över de som ja gjorde, ni får se bilder sen! (h)  hähähähäh, aja ska va social mot julia nu... Pussssss




Kommentarer
Postat av: Eskildagny

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-11-02 @ 20:15:05
URL: http://eskildagny.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0