"En väns rätta plats är vid ens sida när man har fel. Vem som helst kan stå vid ens sida när man har rätt."

Kom nyss hem har vart ute med Elin, vi typ gick runt hela bjö.............'
haha ömh, först gick vi typ och köpte godis sen  köpte vi läsk och sen, köpa vi calippo shots! Ja dog va gott d va.
Sen skulle hon på gymnastik, så vi kanske ska ses lite senare, hon kanske ska sova här men det är inte säkert. Tog tyvärr inte med kameran ut, men mobilen funkar alltid xd


Jag och julia på grönan i tisdags...? :DD <3

från igår när jag dygna, asso fett ljust de va klockan 3?


Jag & Elin <3


Haha elin är cool x) <3


Kärlek, <3






Lovade ju att visa min skolavslutnings klänning :)




hhaahaha ser lite mobbad ut '




Allt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0