Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar

Sitter här och väntar på att mamma ska komma hem, vi ska åka t stan, ska leta efter en ny foundation, och en ny mobil.. För min mobil hackar 24/7! Förresten har ni typ tänkt på att jag skriver citat som rurik varje gång..? Hehe jo, de är liksom för det låter bättre på något sätt ist, för : Hej, <333333333 lr idag var jag i stan, man läser ju blogginlägget, eller vad tycker ni?

Har precis fixat mig, slänge bara på mig nåt konstigt, möhöhö §
Imorgon ska jag träffa Agnes tror jag, vill helst till grönan, köpte ju guldkort :$ Men vi får se om jag pallar det..
Typ sitter o dunkar musik nu höh.

Bloggar mer sen puss!



hahah gammal bild bjuder!


Tog nyss höhöhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0