Lyckodag!

Sitter här och drogar Dessies nya låt, haha den är fett grym! Chattar med lite folk också.
Idag så träffade jag Rebecka, och vi åkte runt lite o så. Köpte glass, sen när vi skulle t kärrtorp c så hitta hon en 50 lapp, sen en sekund efter hitta jag en oanvänd remsa! Vi är bäst, fast de va typ min lyckodag idag.. För efter en halvtimme kanske, så messa pappa och bah : Får en fond imorron så du får pengar. Jag baaaaaaaaah "OMG" Sen typ Träffa ja Ronja, och vi ska typ shoppa imorron, Måste verkligen köpa in nya saker! Sen typ äre så att Jag får ova hos Ronja, eller ja de hände en sak förut, så jey, min turdag:D Hoppas de händer nåt mer kul innan de blir natt/imorgon.


Måste köpa smink, underkläder. Och antagligen typ nån tröja eller så :)


puss <3



HAHAH, "hoppas du dör" tööönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0