Tidinställt

Hej, alltså jag vet inte  om jag hinner blogga imorron, kanske när jag kommer hem vi får se, så därför gör jag ett tidinställt inlägg.  Åker ju till grönan somsagt.. Vem vet kanske jag sitter uppe i frittfall nu? Hahah. tror nog att jag ska ha en bloggpaus, från och med torsdag, palla blogga på sommarlovet. Kanske gör några inlägg o så.. Eller tidinställt, för de händer mycket nu. På onsdag kommer... Sen kommer ju alva o dom, för dom ska ju flytta t indien ett år! :o Fett coolt o gå i skola där :o. Och ja sa t farmor att ja ville resa bort en månad också, hon bah : Ja vi får se om du kanske kan gå i skola där i en månad ja bah shiiiiit. Hihi.

Ni får lite bilder bara för att jag e snäll. haha.




Nadde&krille haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0