Sofia petterson

Sofia älskling du är värd allt man kan få
så jävla mycket mer än en text.
18 augusti 2011, dagen det blev vi.
jag tror jag är lyckligast i världen.
du kom som en ängel till mig.
du hör inte hemma här gumman, har du inte fattat det än?
jag försöker göra allt , för att du ska må bra.
eller iallafall finnas där när du behöver mig.
du finns alltid där, i alla lägen för mig. 
mina andetag , är dina.
min värld , är din.
mitt liv , är ditt.
mitt skratt , är ditt.
mina tårar , är dina.
jag är , din.
Sofia, helt seriöst du gör mina dagar, att se dig må bra gör mig så jävla glad, du är min tvilling, min andra halva.
Utan Sofia, ingen Amanda. du är så jävla söt gumman, vet att ja har sagt det många gånger men ja säger de igen, ja älskar dig.
När du säger förlåt för saker, känner ja att du nästan ber om ursäkt för mig, som t.ex när du sa förlåt att ja inte tål curry, asso de gör inget?!!! de e fan inte ditt fel<3


"I can’t win,I will never win this game without you, I am lost, I am vain,
I will never be the same without you, "



Tillsammans klarar du och jag allt.

Pettersson(L)Lindeberg för alltid, älskar dig fru <3




Kommentarer
Postat av: SOFIA

ASSSSSSOOOO AMANDA !!!! ÄLSKAR DIG TWIIINIE MÅÅÅÅÅSTE SES SNART SAKNAR SOM 'FAN ÄLSKAR DIG GLÖM INTE , KÄRLEK OCH RESPEKT ! <33333

2011-10-04 @ 20:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0