Börjar undra hur många begravningar du får gå på..Eftersom alla typ dör för dig.

Tjena ! Sitter och lyssnar på älskade chris brown<3 svär han gör min dag. Jaja de vart inget bloggandeidag när ja kom hem för de hände en sak.. vill inte ta upp det i bloggen, men a. Inte världens bästa dag, men igår sov jag och sofia hos cornelia eller först åkte vi till issa och skrattade, chillade osv.. sen mötte vi sofia. Och idag har ja chillat åkt runt lite. Imorron ska ja träffa beckaaaa bebis<3

drömer fortf om iphonen ska få den snart.. eller får vänta typ en månad men de går väl rätt så fort antar jag... Har hittat skit många skal,, uuuuhh ja kommer typ val skalsamlarN nummer 1 hhahah driver men ja..
Fick värsta choklad suget heheh.. :p

Yes, ska be olivia skicka lite bilder som vi tog idag:) btw så ska hon fixa min blogg ;)


puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0