Den mest underbaraste personen slaggar hos mig.

tjooo, sitter här med sofia, vi skypar och lyssnar på musik. först vid elva tiden så mötte ja siri o sofia, sen vi åkte till grönan osv. va där till typ halv tre och sen åkte vi till siri kollade på 2 filmer. sen träffade jag och sofia lazarito, abbe ibbe morad o nån mer. såå ja, dom typ våldtog oss och höll fast oss, spände nästan upp våra bh band, osv. hahahahahha. sen köpte vi pizza o ska snart tjocka oss med benojerryyy.. ?
puss
HEeeeej sofia här!
hur mår ni då ?! själv mår jag topppen speciellt när jag är med amanda (:
SKIT NAJS DAG faktiskt fast kanske inte det dära med att våldta o det dära ni fattar (; Men fick
typ PMS eller något på grönan va fett sur och tråkig.. ahhahah har nog aldrig vart så sur tror jag :p
Iaf vi ska snacka skype med Lazariiiiitoo ! roligt roligt roligt ;p sitter och lyssnar på musik som amanda sa.
sjunger med faktiskt kul va ;) hihih nej jag har tråkigaste livet någonsin! men jaja , acceptera den som
inge liv har (; Men nu ska vi ha lliiiite kul vah !? såklart vi skaaa men jaja heeeej dååå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0