I'am a red tomato biaaatch.

Sitter och lyssnar på chris brown.. Chillar med livet baby.. :*
Seriöst visst är de sjukt att låtar kan beskriva exakt så som man känner, <3
Dagen har varit så jävla bäst, bröder ni gjorde min dag !
Vid tio vaknade jag av att ja hörde ett skrik, men ja brydde mig inte sen skrek siri att de va lasarito,abbe och ibbe sen vi kollar ut genom fönstret han står och skriker på oss, vi slängde på oss kläder och sminkade oss, åt lite och åkte iväg med dom, först till gullmars så gick vi till skanskvarn ska hej till några, och sen årstaskolan träffade några. sen åkte vi till LIDL handlade och sen till Tc, träffade hamdi och julia snabbt. Sen åkte ja o siri vidare till grönan åkte typ allt, till sist insane 2 gånger sjuuuukt kuuuul ! ;) imorron ska jag till grönan med sofia,siri och lasarito sen slaggar sofia här! iihhi, har saknat henne sjuuuuuuukt mke! sitter och skypar med Lasarito, ska ska föra över bilder från igår och idag också! men vet inte hur man gör för de funkar inte-.-
jaja, ska väl va social mot dom på skype nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0