Jag vet vad jag flyr ifrån, men inte vad jag söker efter

tjenatjena, sitter här med Olivia, vi kom hem för typ en timme sen lr nåt.. Först åkte vi till grönan dom öppnade 12 idag fett sent, sen åkte vi typ allting en gång sen åkte vi till gallerian kollade lite, och sen åkte vi till gamla stan för hon skulle hämta pengar, och sen åkte vi tillbaks till grönan va där tills dom stängde de va fett kul på kvällen! Vi åkte insane om o om igen, haha ´grymt, sen flummade vi typ på vägen hem kom på en egen låt och grejor!
Imorron vet ja inte va de blir för planer, får väl hitta på nåt kul nu när grönan e över :(
jaja puss!

'

arkiv bild..
*bildbrist*

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej, har en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfritt iphone skal. om du inte har en iphone, så kanske du känner någon som har, och så är det ju en perfekt present att ge bort ellerhur? :)



länk till inlägget: http://lifebyevaa.blogg.se/2011/september/vinn-ett-valfritt-iphone-skal.html#comment



Lycka till!

2011-09-25 @ 16:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0