Perfect guys don't exist, but there's always one guy that is perfect for you.

borde egentligen kolla på idol nu.. hahah alla andra gör väl de men..? ja pallar inte byta kanal.. Iallafall..
Det har varit en vädligt lång dag för lille mig.. Vi började halv tio som vanligt sen kom julia A till skolan, så åkte vi med lassa,abbe,ibbe,morot haha.. Först åkte vi till bagis, dom andra drog nån stans så jag o julia gick till bagis skolan, där träffa vi två as roliga killar, typ marcus o nån mer ? hahaha ;d sen gick vi till centrum o åkte till gullmars o sen tillbaks,hahahah då gick vi tillbaks till skolan o träffade marcus igen, och sen försvann abbe, o lassa o dom..
hahah så vi drog hem, sen ringde ibbi mig, så hon kom hit, vi typ flummade, skrattade osv...
sen gick vi till centrum och jag köpte daim och nötcreme typ hahaha kbry..
Sen nu sitter ja här typ fett trött..ska göra shailatte nu, o om tjugo minuter ska jag göra shailatteeeee <3<3<3
imorron ska ja typ slagga hos syrran  och på onsdag har ja iup samtal? ;s och sen på torsdag ska ja typ till grönan, de kommer va fett mke folk, eftersom de är konsert.. men jaja :)

puss <3


haha f1 mobbade -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0