Mina solstrålar..

Det finaste jag har är mina vänner.. bara för de tänker ja länka dom & skriva lite om dom :)




Indra



Indra F<3  Du är verkligen en underbar person att vara med, rolig också! jag minns första gången vi träffades, det var för typ 4 år sen :o på 4 år har vi delat allt! Jag älskar dig sis !


My carrington <3 Du är verkligen underbar, dig kan man snacka med om allt, ja glömmer aldrig dom dagarna vi träffades första/andra gången! Andra gången var den bästa dagen i mitt liv ! Glömmer den fucking aldrig ! Jag älskar dig mest bästavän.



Ibbi chune<3 Världens roligaste! Sväääär, haha med dig har man alltid kul, älskar dig nutteeee.


Stella Eklundh <3 Du är underbaaaaarx1000000. Omtänksam, snäll,rolig och söt! En sån vän vill alla ha. Ja älskar dig stella <3


Nadine awada <3 vi har delat både skratt och tårar ! Du är min lillsister, finns alltid för dig sunshine! Jag älskar dig naaaaadine <3<3<3<3<3<3


Daniella Wredfors <3

Min älskling som är så fucking jävla underbar! alltid när ja är på dåligt humör, är de hon som ger mig ett leende på läpparna.  Också min lillasyster! ja älskar dig <3


Agnes lindvall <3
Finns inte ord för hur underbar du är, ily<3<3


Rebecka kindblom <3

Min underbara baby ! ja älskar dig sjukt mycket:! <3<3<3<3

Ellinor Falkoven <3

Min andra halva, <3



Ronja sandberg <3
inte från vaggan men till graven ily<3


johanna ljungdahl <3


dig kan man snacka om allt med! du är så underbar...! jaälskardigsåsjuktjävlamycket:*


de va några av dom! inte alla.. pussssssss


Kommentarer
Postat av: nadine

naaaw va söt du e, älskar dig också! <3 finns för dig med :*

2011-07-26 @ 00:20:42
Postat av: Agnes :D

Amanda älskar dig hahah undrarbara mäniska ! <3 :*

2011-07-26 @ 11:00:31
URL: http://?
Postat av: fellich

BLEV SJUKT LEDSEN. /felicia

<3

2011-07-31 @ 13:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0